2010. november 14., vasárnap

Öko-mami hajat mos: vízzel

Igen, vízzel, ami a csapból folyik. Tudom hihetetlenül hangzik, de működik.
Férjem kevés, vékony szálú, lelapuló haja mindig kihívást jelentett a fodrászoknak, és nem utolsó sorban nekem is, akár vágtam a haját, akár megfelelő sampont kerestem az áruházak polcain. Hosszú évek alatt nem kevés pénzt költöttünk a különböző csodaszerekre, amik garantálták, hogy nem lesz több gondunk a zsíros hajjal. A csúcs eredmény az volt, amikor elég volt másnap reggel hajat mosni. :(
Egy szép napon aztán megtörtént a baj. Elfogyott itthon mindenféle sampon, hajszesz, balzsam és hajzselé. Hogy ki volt a hibás, vagy kit lehetne megvádolni, elmarasztalni? Nem az én asztalom ennek kikutatása, de azt hiszem én lennék a főbűnös a vádlottak padján, ha lenne ilyesmi a családunkban...
Néha az ilyen bakik szerencsés fordulatot vesznek. Sampon híján, férjem csak vízzel tudta megmosni a haját. Három napig a csodájára jártunk. A haja fényesen ragyogott, nem tapadt a fejéhez, és 3 nap után csak azért mosta meg újra, mert aznap csatakosra izzadt. Az új csodaszer azóta is kiválóan működik. Teljesen bio, energiatakarékos és pénztárcakímélő szer. :)
Ez a módszer a fiúk hajához is tökéletes, a lányok hajára való megfelelő sampon még kísérleti stádiumban van. :) Állítólag festett hajra nem használhatóak ezek a bio samponok. Ezért legközelebb hennaporral festek, hátha ez segít. Ha nem, akkor maradok a hagyományos vegyszereknél. :(
Egy amerikai honlapon olvastam, és másoktól hallottam, hogy elég havonta egyszer tojással alaposan megtisztítani a hajat. Lehet, hogy ezt is kipróbáljuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése