2013. november 10., vasárnap

Szappanok S.K.

Ez nem egy új hobbi. Már évek óta gyártom a szappanokat, egyenlőre csak a család számára. Tulajdonképpen egy barátnőm beszélt rá hogy csináljak én is szappant, mert így még kevesebb vegyszerre lesz szükség itthon. Jó mókának tűnt. Hallottam, hogy a kecsketejes szappan segít az ekcémán. A bioboltokban kaphatók nagyon drágák voltak ahhoz, hogy itthon rendszeres használatra vegyük. A családban többen is ekcémások, és szinte kivétel nélkül érzékeny bőrűek vagyunk. Így kezdődött el a kecsketejes szappangyártás itthon. Eddig miért nem írtam erről? A tartalom mellett nekem a megjelenés is fontos. Mindig igyekeztem esztétikus szappanokat készíteni... mire azonban lefotóztam volna őket már egy sem maradt mutatóba. Jól van na, egyszerűen, csak olyan kis mennyiséget készítettem, hogy hamar "elajándékozódtak", és a küllemük sem volt mindig kellemesnek mondható. No de gyakorlat teszi a mestert, és az alábbiak talán már közzétehető darabok. Ráadásul karácsonyra gondolva, dupla adagot készítettem, és mindezek felett, még mielőtt beértek volna a szappanjaim lefényképeztem őket, így nektek is megmutathatom. 

Mézes kecsketejes szappan

Ez is érzékeny bőrűeknek készült, extra kakaóvajjal, ami az én száraz bőrömet is táplálja. Az illata természetes méz. (Illatosító anyagot ritkán teszek a szappanjaimba, az ekcéma miatt.)
Még maradt néhány darab. Ha szeretnél, írj nekem egy emailt jobbra fent az email gombra kattintva, vagy az anya5gyerekkelkukacgmailpontcom címre!

Ui.:
 A szappan elfogyott, valóban csak néhány darab volt itthon. De készült más fajta is. Nagyon szépek. Nemsokára teszek fel róluk képeket.
Ha ilyen mézeset szeretnél, készül még, de az csak december közepére érik meg. Írj az email címemre! 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése