2013. november 20., szerda

Bárcsak te is beteg lennél!

Mert akkor mindenki téged sajnálna és az olyan jóóó...
Neeem! De tényleg. Utálok beteg lenni. Ki szeret?
Most mégis jólesett, hogy miközben fájt a fejem és egyéb nyavalyákkal küzdöttem, a gyerekeim sorba jöttek a szobánkba (ahol magamban "vergődtem"), és kérdezgettek mit hozzanak, mit kívánok. A legjobb mégis az volt amikor Kabóca megkérdezte, hogy jobban érzem-e már magam, mert imádkozott értem. És valóban a fejfájás szinte teljesen elmúlt, képes voltam felkászálódni és a konyhában tenni-venni. Ez utóbbi kis csodának is igen örültem. Ami azonban valódi örömet okozott az az, hogy láttam a gyermekem Istenhez fordulni a bajban.
Minden szülőnek kívánom, hogy ezt láthassa!
Bárcsak te is beteg lennél! Azért, inkább nee! Vagy egy picit mégis? ;)

Szeretettel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése